Pozycjonowanie sklepu internetowego – nie popełniaj tych błędów!

Pozycjonowanie sklepu internetowego to dobry sposób na to, aby w szerszej perspektywie czasowej zwiększyć obroty i pozyskać nowych klientów. Jednak pozycjonowanie jakiejkolwiek strony internetowej bez wiedzy jak to robić w sposób profesjonalny, może okazać się jeszcze gorsze niż niepodejmowanie żadnych działań w tym temacie.

Pozycjonowanie w rękach specjalistów

Jaki błąd może okazać się najtragiczniejszy w skutkach? Niezwykle niebezpieczne jest samodzielne pozycjonowanie ecommerce. W Internecie nie brakuje poradników dotyczących skutecznych metod pozycjonowania. Jeżeli przeczytałeś kilka z nich i uważasz się za specjalistę w tej dziedzinie, to jesteś w ogromnym błędzie. Nikt nie ma w stu procentach skutecznego sposobu na szybkie przeniesienie strony z szarych końców wyników wyszukiwania do pierwszej dziesiątki, a jeżeli ktoś osiąga w tej dziedzinie mniejsze czy większe sukcesy, to wiedza taka jest zbyt cenna, by się nią dzielić z szeroką społecznością. Można znaleźć informacje, iż pozycjonowanie sklepów i stron internetowych polega na pozyskiwaniu linków prowadzących do witryny. Osoby, które przeczytały takie informacje, biorą się bardzo często za samodzielne pozycjonowanie. I filtr gotowy. Zbyt duży przyrost linków prowadzących do strony internetowej w krótkim czasie, zwłaszcza jeżeli pochodzą one z nie najmocniejszych stron, to działanie podejrzane, które może być zakwestionowane przez Google.

Kary za nienaturalny profil linków

Jeżeli pozycjonowanie sklepu internetowego będzie przebiegało w sposób źle zaplanowany, to wszystkie działania mogą zakończyć się nałożeniem kary przez Google. Jeżeli strona internetowa będzie ukarana filtrem, to spadnie w rankingu wyszukiwarki na konkretne frazy. Z takiego zagrożenia jeszcze można wyjść obronną ręką czyszcząc profil linków, jednak jest to zajęcia żmudne i długotrwałe, a co najważniejsze sporo kosztuje.

Inne publikacje  7 rodzajów dokumentów, które powinno się przechowywać

Optymalizacja sklepu internetowego – od czego zacząć?

Każda strona pozycjonuje się o wiele lepiej gdy jest odpowiednio zoptymalizowana zarówno pod kątem wymagań realnych użytkowników, jak i na potrzeby robotów wyszukiwarek. Zlecając wykonanie odpowiedniego audytu, można się przekonać, jak wygląda kwestia optymalizacji. Zanim będą ponoszone koszty na pozycjonowanie warto zacząć od rzeczy najprostszych, Czasem sama optymalizacja strony internetowej może przynieść zaskakująco dobre rezultaty. Jeżeli zostanie ona połączona z umiejętnym zdobywaniem linków, to szanse na znalezienie się pierwszej dziesiątce organicznych wyników wyszukiwania znacznie rosną. Warto pamiętać o tym, iż dobry content to podstawa. Treści dostępne na stronie internetowej powinny angażować internautę. O czym zatem pamiętać przy pozycjonowaniu? Przede wszystkim o tym, aby działania tego typu powierzyć w ręce doświadczonych osób. Tylko to może dać spodziewane efekty. Najgorsze co można zrobić to samodzielnie rozpocząć pozycjonowanie w sytuacji, gdy nie ma się o nim zielonego pojęcia.

Poznaj pełną ofertę: https://digitalhill.pl/uslugi/pozycjonowanie-sklepow-internetowych/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *